Självanalys

måndag, januari 15, 2007

Måndag, 15 Januari

Okej, första dagen på min nya praktikplats Varda. Jag vet inte, det är alldeles för uppstyrt för mig och alldeles för snobbigt. Nog för att det brukar komma upp "finare" människor till Karlssons men 90% är roliga människor. Människor med humor och helt enkelt lätta att serva. Men Varda, nej! Som tur var hade jag Frida där idag, men resten av tiden ska vi dela på oss. Hon tar lunch och jag tar kvällar. Det blir bra, då kan jag jobba på hemtjänsten och få ihop pengar till den planerade New York resan. Och blir det inte NY så blir det nog ett Nintendo Wii eller kanske en videokamera. Det skulle vara sjukt kul med en videokamera. Alla fester som man skulle kunna sitta och skratta åt dagen efter.


...

Annars då?

Jag har träffat en kille nu i ett litet tag men han flyttar till Göteborg nästa helg så det känns lite jobbigt, ja! Jag byter ut Stina som flyttar tillbaka till Västerås från Götet och han flyttar dit. Ah! Menmen, det känns lite konstigt mellan han och mig, jag vet inte vad det är men det är bara konstigt. Vi har bara umgåtts när vi är fulla, höga eller bakis. Oftast alla tre. Jag känner honom inte så jävla bra, bara på en ytlig nivå. Och som sagt så är det enda vi gör när vi träffas är att antagligen supa, röka på och knulla. Men jag klagar inte. Absolut inte. Jag älskar att vara full. Att vara full och hög är den bästa känslan i världen. Och att knulla, ja, det behöver jag ju knappast nämna någonting om.
Men nu ska vi tydligen träffas på onsdag sista gången dårå. Känns lite sorligt. Jag är nog lite småkär. Problemet är bara att det inte finns någon magi. Inget pirr i maggen, inget som är nytt och spännande. Man har gjort det här förr och inget är nytt. Jag slösade min pirr på en jävla drule som visade sig vara ett stort jävla misstag. Ibland blir jag bara så arg.